Nákupní rádce

Rádi bychom vám představili pár užitečných tipů, které Vám zpříjemní návštěvu a nákupy u nás. 

Platba a doprava
Nevíte, jak u nás můžete zaplatit nebo jak Vám zboží dorazí? Žádný strach, vše potřebné najdete v sekci Možnosti platby a dopravy. Nabízíme různé způsoby, jak uhradit Vaše magické nákupy a zajistit, aby vám byly doručeny až na práh Vašeho domova.

Reklamační řád a Obchodní podmínky
Aby bylo vše krystalicky čisté, reklamační řád a obchodní podmínky jsme uložili v sekci Dokumenty. Nebojte se tam zavítat, abyste věděli, jak jsme to u nás s pravidly mysleli.

Potřebujete poradit?
Máte-li jakýkoliv dotaz nebo narazíte-li na nesrovnalost, neváhejte nás kontaktovat. Naše zákaznická podpora je tu právě pro Vás, aby vám pomohla rozplést jakoukoliv situaci. Společně najdeme cestu, jak vše vyřešit rychle a k vaší spokojenosti. Stačí se ozvat!


Děkujeme, že jste zavítali do našeho e-shopu a věříme, že Vaše nákupy budou nejen úspěšné, ale především magické. S námi je nakupování nejen snadné, ale i zábavné!


Obsah

Informace o nákupu na e-shopu

Právo na vrácení zboží (odstoupení od smlouvy) 

Reklamace - Vaše nároky a postup uplatnění

Reklamace poškozené zásilky 

Reklamace ztracené zásilky


Informace o nákupu na e-shopu

Maloobchodní prodej

Náš e-shop je tržiště plné magie určené především pro jednotlivé čaroděje a čarodějky, tedy pro přímé spotřebitele. Bohužel pro velké obchodníky s kouzly zůstává kouzelná brána zavřená, protože se zaměřujeme výhradně na maloobchodní prodej. Věříme, že každý náš zákazník si zaslouží individuální přístup.


Doprava zdarma
Máme pro vás skvělou novinku! Při objednávce nad 1500 Kč Vám Vaše magické zboží doručí naši poštovní draci zcela zdarma.
Máme krátké nožky, a tak zatím doručujeme jen na území naší krásné České republiky


Odeslání Vaší objednávky 
Veškeré zboží, které máme skladem (dostupnost vidíte přímo u produktů), posíláme nejpozději následující pracovní den. Doba, než k Vám objednávka dorazí je obvykle 1-3 dny, v závislosti na silách našich dopravců. V případě, že některé z našich magických artefaktů nejsou momentálně k dispozici, expedice může trvat od 2 do 10 dnů (je vždy uvedeno). Doporučujeme Vám proto zkontrolovat dostupnost zboží, abyste měli jistotu, kdy Vaše lektvary dorazí.


Recenze na e-shopu 

Na webu sedmacakra.cz jsou zobrazovány pouze recenze skutečných uživatelů, neboť samotné e-shopové řešení neumožňuje hodnotit produkty tzv. anonymně. 

Bodové hodnocení, jakožto i textový komentář k danému produktu je programově umožněno pouze spotřebiteli, který daný výrobek zakoupil, objednávka nebyla stornována, a uplynulo nejméně pět dní od nákupu daného výrobku. Současně žádný ze spotřebitelů nemůže hodnotit jiný produkt, než který sám zakoupil.  Zveřejněny jsou všechny recenze spotřebitelů s výjimkou prokazatelně spamových odkazů či recenzí, které by mohly být v rozporu s etikou či legislativou (vulgární či urážlivé). Hodnocení je počítáno jako matematický průměr udělených bodů (1 - 5 hvězdiček). Samotné hodnocení obchodu není programově možné.


Tvorba cen a slevy na e-shopu

Ceny uvedené na e-shopu Sedmá čakra.cz jsou konečné, včetně daně z přidané hodnoty. Konečnou cenou se rozumí cena včetně DPH uvedená na eshopu v okamžiku objednání.  Cena zboží nezahrnuje náklady na jeho dodání či náklady zvoleného způsobu úhrady objednávky. E-shop Sedmá čakra nepoužívá žádné automatizované přizpůsobení ceny (dynamickou cenotvorbu).   

Slevy jsou programově počítány plně v souladu s platnou legislativou. Referenční cenou je vždy nejnižší cena zboží nabízená na e-shopu za posledních 30 dnů před poskytnutím slevy. 



Právo na vrácení zboží (odstoupení od smlouvy)

Chápeme, že někdy se stane, že zakoupené zboží není úplně podle Vašich představ. Proto bychom vás rádi informovali o Vašich právech jakožto spotřebitelů, která jsou chráněna zákonem.


Právo na vrácení zboží

Jako spotřebitel máte právo vrátit zakoupené zboží do 14 dnů bez udání důvodu. Toto právo je přímořečený dar od zákonodárců, který Vám umožňuje zvážit, zda se Vám nový artefakt opravdu hodí do Vašeho světa. Avšak pozor! Pokud nakupujete zboží na IČO, tedy jako firma nebo podnikatel - fyzická osoba, právo na odstoupení od smlouvy Vám bohužel nevzniká.


Výjimky z možnosti vrácení zboží

Musíme Vás upozornit, že některé druhy zboží (například tekutiny jako jsou oleje) nemůžeme (dle zákona) přijmout zpět, pokud jsou dodávány v uzavřeném obale (například lahvičce) a došlo k jejich otevření.  Máte-li pochybnosti, zda zboží spadá do této kategorie, neváhejte nás kontaktovat.


Poškození zboží

Pokud je vrácené zboží poškozeno Vaší vinou (anebo došlo ke snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení se s povahou a vlastnostmi zboží, včetně jeho funkčnosti), například pokud bylo nevhodně zabalené při zpětném odesílání, můžeme požadovat náhradu za snížení hodnoty zboží. Tuto částku pak můžeme započítat vůči vracené částce. Doporučujeme tedy zboží pečlivě zabalit, aby dorazilo zpět v bezvadném stavu.


Vracení peněžních prostředků

Při odstoupení od smlouvy Vám budou vráceny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání zboží, které jste uhradili při objednávce. To znamená, že Vám vrátíme nejen cenu za zboží, ale také poštovné, které jste platili. V případě částečného odstoupení (vracíte jen část zboží z objednávky) Vám náleží poštovné pouze ve výši rozdílu poštovného, který by vznikl v případě, že by poštovné bylo vyšší při dodání celku, než při dodání produktů, které jste si ponechal/a. Jinými slovy - pokud je poštovné v případě dodání všech kusů/produktů z objednávky stejné jako v případě dodání kusů/produktů, které jste si ponechal/a, při částečném odstoupení nemáte nárok na vrácení poštovného, a to ani v jeho poměrné části. 


Náklady na zpětné zaslání zboží

Náklady na zpětné zaslání zboží hradíte Vy. Prosím, pošlete nám zboží zpět způsobem, který umožňuje sledování zásilky, aby se zboží bezpečně vrátilo k nám. Zásilky zaslané na dobírku nebo nevyplacené bohužel nemůžeme přijmout.


Děkujeme za respektování těchto pravidel. Kompletní návod najdete zde.



Reklamace - Vaše nároky a postup uplatnění


Pokud nakupujete jako spotřebitel, máte právo vytknout vadu zboží, která se projeví do dvou let od převzetí zboží. Existuje výjimka pro zboží s omezenou trvanlivostí, u kterého je vyznačena lhůta k použití, často označovaná jako „Minimální trvanlivost“ nebo „Spotřebujte do“. U těchto produktů skončí záruční lhůta uplynutím uvedeného data. Pro zboží poskytované zdarma jako dárky bohužel nelze záruku uplatnit, neboť jsou tyto položky považovány za dary a splňují podmínky darovací smlouvy podle platné legislativy.


Proces reklamace

Před zasláním reklamovaného výrobku, prosím, nejprve vyplňte a odešlete formulář reklamace (nebo nás kontaktujte a reklamaci nám oznamte). Poté vyčkejte na naši odpověď, abychom vás informovali o dalším postupu. V některých případech může stačit zaslání fotografie vadného produktu, jindy bude třeba zboží zaslat k posouzení.


Zaslání reklamovaného zboží

Pokud bude třeba reklamované zboží zaslat zpět, zašlete nám ho, prosím, na adresu našeho sídla. Při zasílání zboží se ujistěte, že je bezpečně zabaleno v adekvátním obalu, aby nedošlo k jeho dalšímu poškození. Zboží by mělo být také čisté a kompletní. Nevyplacené zásilky či zásilky zaslané na dobírku bohužel nemůžeme přijmout.


Doba vyřízení reklamace

Vaši reklamaci se budeme snažit vyřídit co možná nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů, v souladu s našimi obchodními podmínkami.

Kompletní návod najdete zde.



Reklamace poškozené zásilky

Vaše spokojenost je pro nás prioritou, a proto zasíláme zboží vždy pečlivě překontrolované a bezpečně zabalené. Přesto se může stát, že během přepravy dojde k jeho poškození nebo dokonce ztrátě. Jak postupovat v takovém případě? Zde jsou klíčové kroky:


Při převzetí zásilky


Viditelné poškození balíku - pokud je balíček zjevně poškozený, doporučujeme jej nepřijímat. Uveďte poškození jako důvod nepřevzetí a nechte si tuto skutečnost potvrdit od dopravce.

Menší poškození obalu - pokud obal vykazuje menší poškození, ale domníváte se, že obsah zásilky není poškozen, můžete zásilku převzít. I v tomto případě je ale vhodné si nechat zapsat poznámku o poškození obalu.

Pokud objevíte poškození zboží až po otevření balíku, například doma, je důležité reklamovat zboží bez zbytečného odkladu. Prosím, oznamte nám situaci, uchovejte kompletní zásilku v původním stavu a pořiďte fotodokumentaci jak vnitřku, tak vnějšku balíku. Fotografie přiložte k reklamaci.


Kdo podává reklamaci
Poškozená zásilka - reklamaci obvykle podáváte Vy jako příjemce.
Nedodaná zásilka - v případě, že zásilka nedorazí, reklamaci podáváme my, ale potřebujeme  být o této situaci informováni (i když balíky bedlivě sledujeme) .

Uchování zásilky
Uchovejte zásilku včetně veškerého obalového materiálu, štítků a krycích fólií, dokud není reklamace vyřešena. Toto je klíčový bod pro úspěšné prokázání poškození a následnou kompenzaci.

Jsme si vědomi obtíží, které mohou nastat při reklamaci u dopravce, se zavazujeme, že budeme Vaši situaci řešit s maximálním nasazením a snažit se o co nejrychlejší a nejspravedlivější vyřešení problému. Děkujeme za vaši důvěru a trpělivost v těchto případech.


Česká pošta (specifika)


Pokud dojde při přepravě k poškození zásilky
, může (či spíše měla by) být zásilka vyřazena z doručování a uložena na poště. V takovém případě Vám pošta dodá jen oznámení o poškození zásilky a jejím uložení a vy se musíte dostavit na uvedenou poštu. V podstatě máte dvě možnosti - rovnou zásilku odmítnout převzít (viz výše, zvažte typ a rozsah poškození obalu) nebo nechat ve spolupráci s pracovníkem pošty překontrolovat. Zásilka by měla být převážena, po otevření překontrolován obsah a sepsán protokol. Je-li zboží v pořádku (může být poničen jen obal) je záležitost vyřízena. V opačném případě budete muset řešit reklamaci - podle poštovních podmínek je v tomto případě jednáno s adresátem, nikoliv odesílatelem. Náhradu škody potom také obdržíte Vy jakožto adresát zásilky.               


Zásilkovna (specifika)


Po převzetí zásilky si neprodleně zkontrolujte obsah zásilky. Pokud došlo k poškození zboží a toto zjistíte ještě na výdejním místě, vraťte zásilku na výdejním místě.



Reklamace ztracené zásilky

Služby přepravních služeb mají své limity a občas dochází k chybám. Bohužel pokud Vaše zásilka někde "putuje", nevykazuje delší dobu žádný pohyb z posledního evidovaného místa či je již dokonce prohlášena za nezvěstnou, je třeba ji reklamovat jako ztracenou, což je velmi bolestivý proces.


Zásilky pravidelně sledujeme, pokud by Vaše se Vaše zásilka stala  kandidátem na reklamaci jako ztracená, budeme Vás nejprve kontaktovat s tím, že jsme po ní vyhlásili pátrání.


Jelikož vždy znáte dopravce a číslo Vaší zásilky, můžete také jako příjemce vznést dotaz na dopravce, z jakého důvodu Vaše zásilka nebyla doposud doručena (nejdříve ale zhruba po 3-5 pracovních dnech od převzetí zásilky dopravcem).


Spinner
Cookies Cookies

S cílem poskytnout Vám nějaké ty zážitky u nás, máme zde malé pomocníky jménem Cookies. Ale nebojte, zcela respektujeme Vaše soukromí dle našich Zásad ochrany osobních údajů. Vaše přání je pro nás rozkazem - souhlas můžete kdykoliv změnit či zrušit. Tak co, dáte nám šanci vylepšit Vaše zážitky?

Souhlas můžete odmítnout zde.

Zde máte možnost přizpůsobit si nastavení souborů cookies v souladu s vlastními preferencemi.

S cílem poskytnout Vám nějaké ty zážitky u nás, máme zde malé pomocníky jménem Cookies. Ale nebojte, zcela respektujeme Vaše soukromí dle našich Zásad ochrany osobních údajů. Vaše přání je pro nás rozkazem - souhlas můžete kdykoliv změnit či zrušit. Tak co, dáte nám šanci vylepšit Vaše zážitky?